TIPL : Produk Paling LARIS Di Takaful Ikhlas


Bismillah....

Assalamualaikum wbt...

Kpd kekawan yg ada duit sikit dan hendak sangat2 mengandakan duit yg sikit tu jadik banyakkk....datang sini che nak habaq:-)


TIPL serupa dgn pelaburan dalam unit2 amanah lain...yg menawarkan pulangan pelaburan yg sgtttt LUMAYAN.





Apa kelebihan TIPL ini berbanding unit amanah lain ya????
Banyak kelebihannya. Selain patuh syariah, antara kelebihannya ialah....

a) Sesuai untuk pelabur2 kecil. Anda tidak memerlukan wang beratus2 @ beribu2 utk menyertai TIPL..caruman adalah serendah RM80 setiap bulan. Its ok...Sikit2, lama2 jadik bukit:-) Yang penting anda bermula.

b) Mempunyai dana risiko. Pelaburan anda dilindungi oleh Takaful Ikhlas. Sekiranya berlaku kematian ATAU hilang upaya; manfaat sebanyak 125% akan dibayar kepada pelabur ATAU waris (jika pelabur meninggal dunia)

c) TIPL juga boleh ditambah dgn lain2 perlindungan yg ditawarkan oleh Takaful....PALING PANAS adalah kad kesihatannya, kerana caruman untuk kad kesihatan ini juga sebahagian daripada pelaburan anda. Ada pulangan untuk baki yg tidak dituntut . Duit anda tetap duit anda. 

d) Ada sistem wasi dan hibah yangg TIADA pada unit2 amanah lain. Sekiranya berlaku kematian pelabur, sistem hibah memudahkan waris membuat tuntutan tanpa perlu melalui Amanah Raya. Takaful Ikhlas Bahagian Tuntutan Kematian adalah yang terbaik di Malaysia. Yang paling cepat.


dan banyakkkk lagiiiii  kelebihan TIPL......:-)


Jom! Apa tunggu lagi???




Call/Mesej/Wassup/PM  laju2 013-8371409. Nurul akan menjawab:-)



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Direktori Amal Jariah