AL FATIHAH Buat As Syahid Adik Ahmad Adam Syukri



AL FATIHAH.....
 

 
AHMAD ADAM SYUKRI
04hb Mac 2012 - 07hb Feb 2013

 
 
 
Gambar terakhir Arwah Adam
sebelum pergi menemui Penciptanya.
 
 
Video Kenangan Buat
AsSyahid Adik Ahmad Adam Syukri
 
 
 
 
Berikut adalah kata-kata 
ibu dan bapa arwah Adam yang tabah...
 
"Assalamualaikum..Alhamdulillah..arwah anaknda Ahmad Adam Syukri telah selamat disemadikan di tanah perkuburan islam Kabong. Semoga anaknda Adam tenang bersemadi di sana bersamaNya. walaupun terlalu berat dan sedih tetapi kami bersyukur kerana Adam kembali dalam keadaan yg sangat cantik....memandang wajah Adam yg telah dikafan setelah sampai di kampung semalam..SubhanaAllah..sangat suci, bersih, bercahaya..Adam seakan tidur dan senyum seperti bermimpi sesuatu yg indah..tenang sangat2....janji Allah itu pasti, dan Adam telah dijanjikan untuk syurgaNya. Kesempatan ini kami ayah mama kepada Adam mengucapkan terima kasih banyak2 kepada semua yg telah mendoakan kesejahteraan Adam dari mula sehingga anaknda Adam menghembuskan nafasnya. Kami pasti Adam juga sangat sayang semua yg mendoakannya...in shaa Allah. Ameen."
 
 
Info lanjut sila like Facebook AHMAD ADAM SYUKRI
 
 
 
 
 
Admin:
Dari Allah kita datang kepada Allah jua kita akan kembali. Mati itu pasti.
Takziah buat ibu bapa Adam. Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul.
Mudah2an ibu dan bapa Adam akan dikurniakan dgn anak yg ramai yg sihat walafiat selepas ini. Ameen Ya Rabbil A'lamin:)

 

Ulasan

  1. MasyaAllah..terlalu sayu dan pilunya hati ini,,namun siapalah kita untuk menegah takdir Allah..moga bersemadi tenang dia disana..di satu daerah dimana semua kalangan kita inginkannya..Syurga Allah..Al Fatihah..

    BalasPadam
  2. Ibu bapanya diamanahkan utk mjaga ahli syurga ini slama 10 bln...bkn 10 bln yg mudah...bkn calang2 org boleh melaluinya.

    BalasPadam
  3. sejujurnya..walaupun saya tak pernah jumpa adam, saya cuma tahu perkembangan adam melalui facebook n mhi, saya sedih sangat2 bila adam meninggal... saya pernah berniat nak jumpa adam bila sya ada kesempatan..tp adam kt kl sy kt swak..tb2 dgr adam meninggal, luluh ht sy...adam, aunt syg adam!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Direktori Amal Jariah